FANDOM

Patrick Zvijezda (rođen 26. veljače) je najbolji prijatelj Spužva Boba. Jedan je od glavnih likova. On je morska zvijezda koja živi u Bikini Dolini. Živi ispod kamena i od namještaja ima samo fotelju i televizor, koji su napravljeni od pijeska. Priglup je, dobrog je srca i često pomaže Spužva Bobu u nevoljama. Međutim, u epizodi „Putovanje Kalamarko“, u kojoj Spužva Bob i Patrick spašavaju Kalamarka, Patrick je pokazao izuzetnu inteligenciju kroz svoju genijalnu ideju: „Možemo da ispustimo ugljikov dioksid kroz balast, da restartujemo motore i iskoristimo inercijski val“. Patrick i Slavko potiču od porodice Ameba, tačnije oni su 1/16 amebe. On isto kao i Spužva Bob voli da lovi meduze. Stalno nosi zelene gaće sa ljubičastim cvjetićima. Kada je kod kuće, Patrick obično spava, gleda TV, ili ne radi ništa. Živi na adresi "120 Conch Street". Patrickovi roditelji zovu se Herb i Margie Zvijezda. Patrick ima sestru Sam. Glas u SAD-u mu posuđuje Bill Fagerbakke, a u Hrvatskoj Luka Peroš (RTL) i Robert Bošković (Nick Hr). Prvi put se pojavljuje u epizodi "Tražimo kuhara".

Patrick

Patrick Zvijezda